> MalouB.blogg.se -

Torsdag!!!!!!!!!!

  2013-01-10 / 06:49:28 / Allmänt /
yes torsdag ida då ;) Rida på schemat samma på freda. Har lite planer som jag ska föreslå för birgitta tror hon kommer gilla de men inget jag skriver på bloggen innan ;)
Har fprtfarande ingen mobil eftersom den e på lagning haha så om man vill få tag i mig så får man prata med mig i skolan :)  Japp hemteleonen är ju fortfarande pajj oxå ;)
lite svårt att få tag i någon annan då oxå eftersom man inte har nån mobil XD
Haha jaa de är därför ja inte kan lägga upp outfits nu heller men jag tror att jag får tillbaka den ikväll eller imorron ;)
Yepp nu ska jag äta fruckost. Hoppas ni får en härlig torsdag!! 
lite låt tips ;)
 
 
 
 
 
 
'
Shit! denna texten asså! så sjukt sann o såå sjukt mig. Lyssnar på den här låten o får hundratals bilder i huvudet om allt genom livet specielt en kväll. Asså så grymt bra text! den är helt jag....
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious