> MalouB.blogg.se -

Tjenare!

  2013-01-17 / 15:32:32 / Allmänt /
på sjukt bra humör börjar stiga uppåt! jepp bloggar lite sent nu för att ja hängde med nåra kompisar 
efter skolan hahah as kul skratta så ja fick ont i magen :)
Äger! mår sjukt bra är glad & de näst viktigaste singel!

Mår bra o har världens bästa vänner som finns där! kärlek är en feber som man tillslut botas av ;)
Men men ja har mina vänner och med dom kan jag komma hur långt som helst med! 
Tar risker, bjuder på mig själv, de är ja så värkommen till min 1 års gammla blogg med en ny jag! 
Inga depritioner här inte nepp! vi ska va glada över de vi har, du är inte tjock du är inte tanig 
du är inte ful, du är inte för lång, du är inte för kort! Du är perfekt! va nöjd med den du är!
Ingen kan ta ifrån dig själva dig som männsika för du är perfekt!
Ha en fortsätt härlig dag!!!  POWER POWER POWER POWER!
 




Haha bra bild jue!
Ska skicka power här till er varje dag från och med nu vart liiite dålig på de ibland men nu jädrar! ;)
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious