> MalouB.blogg.se -

Sigge & Bamse

  2013-01-07 / 14:15:00 / Allmänt /
HÄnt en del grejjer som ja försökt hålla utanför bloggen men som kommit upp här
end, de är ju tråtts allt min dagbok. Sigge, Bamse & Lina ska flytta. De ska flytta långt bort. Kommer inte 
kunna träffa dom alls. De är de jag är så ledsen för. Lina har hjälpt mig med allt. Skulle de inte vara för henne
skulle jag aldrig vara här idag. Hon har hjälpt mig så j*vla fucking mycke!
Sigge o bamse haha jaa dom oxå! Sigge gav mig så jäkla mycke självförtroende! 
Jag har utbildat honom helt själv. Tyvärr kommer vi inte fortsätta utbildas tillsammans om bara ett år är jag för lång för honom :( 
 
 
 
De här e jag o Bamse i sommras hade bara övat horsemanship i två veckor men hade jobbat mycke o lärde mig snabbt hur dom fungerar o hur dom kan förstå oss....
 
 
Sommras...
 
Min fina sigge!
 
Jag älskar dom över hela mitt hjärta! kommer bli svårt att behöva skiljas från dom... :(
Alla tre har hjälpt mig så grymt mycke! Lina har tränat mig så sjukt bra. I sommras nr ja skulle till ridlägret skulle inte hon funnits där skulle jag aldrig åka på ridlägret, de va hon som tipsade om de. Utan henne skulle jag aldrig lärt mig så  mycke på bara en sommar, Om inte hon funnits skulle jag förkora flera minnen för livet :(
Kommer bli svårt. Hon kommer o hälsar på ibland för att hämta hennes son. Då ska jag få följa med o träffa dom igen. De jobbiga är bara att jag aldrig kommer kunna gå till de igen......
 
Hoppas ni förstår :(
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious