> MalouB.blogg.se -

Plugghäst

  2013-01-23 / 15:45:05 / Allmänt /
de är jag de pluggar historia. prov på fredag. Inget gjort idag typ utan hem från skolan sen hämta syrran mot tapet grejjsen och kolla på tapeter, hitta den tapet jag ville ha hade redan bestämt mig men 
den fanns typ inte kvar längre fast dom hade den eller vad man ska säga. Så nu
har  jag min drömtapet väntar bara på att den ska komma hem till mig så vi kan börja tapetsera. den kommer i slutet av veckan nån gång! 
tuuur! yes allt är bra skolan va väll kul idag bara väldigt mycke genomgångar puhh.
Haha våran klass ligger lite efter eftersom vi haft alla skrattlektionerna haha. Så vi ska göra klart 13 kapitel i engelska boken ungefär och tre kapitel i matten osv. men vi kan bara att man blir trött för allt ska va klart innan sommarlovet. Men men vi kan ju! 
aja ska fortsätta plugga nu. Mår sjuukt bra! men oroar mig lite över hästarna inte vart hos dom nu på ett tag men men skolan går först har lovat mig de :/
Tar så mycke tid bara vet inte hur jag ska lösa de sen när jag slutar kl 4 och de är vinter de är lixom mörkt redan då och så mer läxor. aa får väll lösa de jag är bara rädd att jag inte hinner med dom och min utveckling i ridningen. jaja får klara mig. Plugga vidare Brb!
 
 /malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious