> MalouB.blogg.se -

Plugga, Plugga trött på pluggandet

  2013-01-28 / 18:26:24 / Allmänt /
no lifer! blääh nu har de vart tjatigt asså! hatar allt detta pluggandet usch blääh uscha blääh!!!!!!!!!!!
Nej vart mycke läxer de sista o suttit som klistrad vid böcker sry skolan kommer först. 
Tänkte rida Gassel idag men kom inte iväg eftersom vi ska ha prov på fredag. Jobbar handen av mig ikväll och så blir de gassel imorrn. Grymt arg på alla läxer nu haha liten trotsig unge du har att göra med mamma ;)
Haha nerå men tar såå mcke tid i skolan i 8 timmar från kl 10 över 8 till halv tre sen kommer man hem genom alla slask o genom blöt kolla va man har för läxor o käka fort sen blir de mörkt kl 4 lixom. Haha vet inte hur ja löser de när jag blir äldre o slutar 4 haha jäklar va stress får la åka direkt från skolan till stallet o byta om där ta me mig ett äpple elle nått....  Bad update I know, så vad ska man skylla på nudå... hmmm.
Blev begravd av alla läxor o kom inte loss förän nu, hmmm ne.
Datorn pajja och fick åka o laga den, neeee
aja hittar på nått ;)    Haha aja men plugga vidare nu mamma kommer ju ner nu.. HJäälp ;)
 
 
juste målar om mitt tak bilder kommer när HELA rummet är klart haha lovar!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious