> MalouB.blogg.se -

planer planer och mer stress

  2013-01-24 / 20:29:07 / Allmänt /
ja håller på att snacka me emma på skype nu planerar fast nu pratar hon me wilma då hehe skulle äta imellan ;)  mår toppen o känner på mig att de blir bra imon.
Har pratat ihop oss o wilma kommer inte på mellan. Men....
hon e chaffis hela kvällen typ hon är me på lite förfest typ aa svårt att förklara. Härligt!
mår ägigt bra kommer gå och lägga mig vid nie tror jag helt död serri. skrattat hela dagen planerat o flängt hit och dit. folk som inte orkar skolan hehe nerå här har vi aktiviteter efter oxå !:)
Kommer ha kul vet de känner de på mig! haha aa nu kör vi gärnet imon kommer bli en låååååång dag. får väll se om jag tar nån tupplur på rasten hehe nejdå emma släpar väll runt mig endå.
Åhh längtar såå! 
 
 
 
/Malou


hanna

Hej jag har frågestund på min blogg och det skulle vara kul om du ville ställa några frågor! :)
Kram!

2013-01-25 @ 18:17:41
URL: http://hannawesterlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious