> MalouB.blogg.se -

På tunnaste tråden

  2013-01-31 / 16:07:29 / Allmänt /
Shit helt död kan inte tänka asså bara dööd! Känner mig inte hundra. Helt yr och ont i huvet aja kör på tunnaste tråden idag då. Känns inte de bästa men rider bara en gång i veckan där borta på ridskolan så vad har
jag att förlora lixom?? Kör järnet nu och sen blir de nana direkt efter kl 7 då asså. Kankse kollar lite på papprena
till provet imon. Känns inte så bra att ha prov när ja ee ungefär 65% bra. Aja får la se hur de går.
Byter häst idag skönt! Esy va hästen jag ridit fem gånger nu hon e bra stel, pigg och glad men förstor för mig en cm till häst :) så nje ny ponny idag. Mår bra vill inte bli sjuk. JÄklar va skönt väder de va idag asså kände att de var vår i luften njöt, skrattade och skrattade ännu mer. 
Den här låten är i mitt huvud sjunger den och jvlar! love it!!!! 24/7 i mina hörlurar :D
 
 
 
 
I am not perfect, But i hope I am it in your eyes!
 
Outfiten igår då haha
 
Slitna lite trasiga svarta jeans och den tröjjan. 
Hiss eller DISS
 
Läs noga nu! när man har den här känslan är allt perfekt. Man känner inte smaken av skitsnack eller nått allt känns bra! Det är den känslan jag har just nu. I have a guy who think like this about me
LÅTEN <3
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious