> MalouB.blogg.se -

Ny jag

  2013-01-10 / 09:03:00 / Allmänt /
Jag har blivit en helt annan Malou. Jag ändrar inte på mig men tillslut kommer ju alla förändras.
Jag är en helt ny jag o nu göra jag mig bort med allt som inte 
är bar för nya mig. Men vad menar hon med ny??
Jo jag är ny starkare, gladare, piggare, bättre och så ny på många sätt gått igenom en kort men jobbig tid 
nu och känner värkligen hur jag växt sakta men säkert genom de. Jag är ny jag har nya krafter och mycke piggare 2013 kommer bli ett fantastiskt år! vill ni följa med?? ja följ med då ;)
Allting har varit sjukt rörigt nu och jag har värkligen kämpat mig upp ur röran nu men tiden läker ju såren. Bara att dom djupaste såren finns det alltid ärr kvar ifrån...
 
 
 
..........
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious