> MalouB.blogg.se -

Nemmen Hello Mr blogg

  2013-01-16 / 21:38:55 / Allmänt /
jopp vart hemma en stund nu ätit duschat o vart glad hehe. Fått tilbaka min mobil!!!!!
YeeY! så ja har ju nördat insta hela kvällen nu ;)
Nästagång blire sista gången jag ser sigge & bamse :( Ja där har ni det, dom ska flytta nästa vecka nee usch!  Hatar sånt! men men allt har en mening med de som händer, That's it sry :(
Kommer sakna dom sjuukt mycke men försöker få mig att längta till de igen för på helgerna så kommer hon & hämtar mig på lördagar om jag ska följa med upp så åker vi upp på lörda och ner på månda morgon för hon ska lämna hennes son på dagis kvart i åtta så de blir perfekt tid att komma till skolan!
Yepp! men så finns de en liten ponny där uppe oxå ;) ja än så länge är de bara lite planer men 
ska börja rida henne lite där upp alla fall ;) vem vet kankse blir de tävling i framtiden men inte mer om de ska inte säga för mycke ;) Så sug på den karamellen en stund....
japp snart nana för att orka med imon. Rida då, stor häst igen usch hoppas ja sitter kvar imorron oxå :)
nejdå de gör jag nog. Tankar inför sommaren rullar upp samma för våren planerar lite för varje dag nu
Tänkte mig en sommar med lite mer planer och lite mindre vimmsigt :)
Nörda insta nurå! glöm inte att följa mig! 
 
   Insta namn:  maaalousan
 
Haha tänk ett år sen ja tog denna bilden ;)
 
 
/Malou



Katrin Skoog

Hej!
Fin blogg! :)

Har frågestund på min blogg ställ gärna några frågor! :)

http://kaatrinskoog.blogg.se/2013/january/fragestund.html#comment

*Förlåt om du inte gillar sånna här komentarer!*

Svar: Tack! dsm! jodå går bra!
Malou

2013-01-16 @ 21:55:07
URL: http://kaatrinskoog.blogg.se/
Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Heyyy kika gärna in och svara på min fråga, vore superkul :D Finns i senaste inlägget.
Natti natti ^^, kram!

2013-01-16 @ 23:49:32
URL: http://lokbra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious