> MalouB.blogg.se -

nån stans bland alla böcker finns jag

  2013-01-29 / 21:41:01 / Allmänt /
bläääääääääh! dööör asså klarar inte längre min hjärna sprängs, megn värker ögonen slocknar o kroppen vill falla ihop! usch nej blääh baj ugh uääk! nej de är de värsta jag vet just nu. och ordet koloni då varför i hela friden ska man komma ihåg de serri vet de men fastnar Aldrig! Never ever!
usch nej nu ska jag leta mig ut ur den här högen med läxor läser vidare fattar nada ögonen värker o döööör!
Nej usch usch usch. Men hallå! vad håller jag på med! sitter o skriver till er hundra usch usch hahah ne de funkar inte. Nu är vi glada! somnar snart så är väll bäst ja läser vidare tills ja slocknar helt bla bla duktigt duktigt usch ....
okeeej då jobbar väll vidare men varför behöver man veta så mycke om vad som hände förr????
aja bla bla nu tjötar ja bara blir mer vimmsigare inlägg känns de som men men ni får stå ut lite till...
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious