> MalouB.blogg.se -

lyckligast i världen

  2013-01-21 / 20:35:06 / Allmänt /
sitter i sängen nu men både datorn och mobilen i mitt alldeles egna rum :)
Gick fort men en sak kan jag säga att jag vill berätta för hela världen, bäst jag lugnar mig och bara berättar för dom heelt närmaste. Sjuukt lycklig och allt e bara perfekt. 
Skolan är som en lekskola haha skrattar så jag dör ibland på lektionerna men jaja 
hatare tro nu inte allt vi jobbar oxå ;)
Lycklig! på freda är de mellan kommer bli bästa mellan ever! kommer braka loss när vi druckit nåra läsk och ätit godis haha jaa man tror dom häller i energipulver eller nått där!
PÅ morgonenn vaknar man minns inget utan  känner sig vimsig minnen kommer senare på dagen.
Tycker man vaa sååå pinsamm och lixom hur kunde jag göra de haha skäms!
så brukar de se ut på dom roligaste kvällarna :D
statusen är tillbaka igen och ja ni får gissa hur mycke ni vill hata hur mycke ni vill men va faan??!
jag har oxå ett liv och snälla ska ni hata, förstör inte för mig. Jag har alla fall ett liv som jag skriver om här
de är vissa i sverige som sitter hemma är frustrerade på att man inte mår bra och sen läser om nån som mår toppen och klankar ner på den letar fel o ajja bajja de är fel. Men hur fasen ska ja veta de om jag aldrig 
ens provat??
Aja va bara nåra ord som jag ville få ur mig. 
 
Humör idag: sprallig, glad, pigg, lite *** ;) , nyfiken , lite rädd för att en grejj ska upprepas.
 
Vart så hela dagen idag perfekt dag men chill hos wilma, och vad har vi gjort då?? pluggat blääh aja imon stallet ;)
 
FREDAG MELLANSTADIEDISCO!!!!!!!!!!!!!
 
 
LOVE!
 
 
/Malou
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious