> MalouB.blogg.se -

Hööks shoppingen!

  2013-01-04 / 18:19:00 / Allmänt /
Som sagt va ja och shoppa lite på hööks idag!
 
 
 
 
 
Hitta tyvärr ingen större bild men så ser den ut alla fall. Skit skön innuti och jätte varm! Den behöver man ju inte bara ha i stallet en gång i stallet sen tvätt o så kan man ju ha den i skolan! Right??
Så va tycker ni 
 
HISS   eller    DISS ????
 
 
 
 
 

 
Köpte min dröm! Men den fans inte i min storlek :( så misslyckat så vi köpte den o sa att Hillevi ( min lillasyster)
Kunde få den om den inte passa. Så direkt när ja kom hem prova ja den och jaa den passa ju! fast kommer inte kunna använda den typ 6......
 
HISS      eller    DISS ????
 
 
 
 
 
 
Den här till mina röda ridbyxer hur snyggt?? as nice tycker ja alla fall!
 
 
HISS     eller    DISS ?????
 
 
 
 
 
 
Alltig bra att ha elle hur??
 
 
HISS    eller     DISS ?????
 
 
 
 
Köpte sånna här oxå fast silvriga
 
 
HISS  eller   DISS ????
 
 

Japp de va de jag hade köpt då!  Hiss eller Diss ?? komentera!
 
( fixa inlägget idag istället )
 
 
/Malou





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious