> MalouB.blogg.se -

Here we go!!

  2013-01-12 / 12:04:42 / Allmänt /
yes wilmiz kommer snart för att hämta mig ;) Nu är tecknet ni vet vad jag menar och ja de är rätt!
Filmkväll på G! ;)
Sjuukt kul vi ska skratta skratta o skratta! film film men mest skratt! :)
Kommer inte bli någon update alls ;)
Kommer nån inställd kankse men men ;) skulle komma visdeoblogg men har ingen mobil än sry fortfarande på lagning ;)
 
Ska ha sjukt kul och inte tänka på något! behöver sånna stunder ibland och just nu....
KÄNNER JAG MIG FRI!
Sover över hos wilmiz så no bloggning idag ;)
Precis packat ihop dom sista sakerna..... Ikväll blir de ME AND MY FRIEDS FOREVER!
håll i hatten för nu är klackarna i taket. Ofta tänker man på de man inte har istället för de man har. De har jag gjort tillräckligt! usch! nej! nu kör vi race asså! bara kuligheter har sjuukt tur att jag har de jag har, JAG är STOLT över MIG SJÄLV!  och de tycker jag alla borde va. Lev livet idag, Lev dagen som om ed vore den sista ;)
 
 
 
Tjuvstart! hehe :)
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious