> MalouB.blogg.se -

HEMMA & UTSVULTEN

  2013-01-16 / 15:43:03 / Allmänt /
jepp äta nu sen sticker jag upp till min stjärnor! lånar nog mammas telefon så kommer de nog nåra bilder 
sen för ja har ju inte nån mobil nu när den e på lagning. men ska försöka ;)
Ibland krånglar datorn oxå så jaa vi får väll se :)
 
 
 
 
Ikväll blire plugg två prov på äg jaoo! tröök men försöker bättra mig på skolan, alltid göra sitt bästa osv. Nemmen kolla! jag har ju blivit duktig på att planera elle jaa duktigare ;)
Aja 7 dagar en vecka puuh mycke att hinna på bara 7 dagar nepp nu ska ja äta
hörs sen!
 
 
/Malou


Tilda Edn

Hejsan! Superfin blogg!
Vad är det roligaste med att blogga, enligt dig? :)

2013-01-16 @ 17:06:17
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious