> MalouB.blogg.se -

Hemma från teori

  2013-01-31 / 19:02:53 / Allmänt /
Haft teori idag på ridningen då! hade as kul jag och miranda skratta så vi dog haha. Aja tillbaka hemma nu pluggar, två prov imon ju! 9 februari är de tävling där oxå, vi får väll se hur långt jag och Gassel har kommit  då ;)
Kankse kanske kan vi va med blir väldigt glad i så fall. Har räknat med att senast i maj alla fall så ska vi ha tävlat. De blir träningsvår för oss. Pappa blev så paff när han såg när jag red och grejja i stallet med henne. Han blev förvånad vilket band vi hade mellan oss. han blev förvånad att vi lixom bara känt varandra ganska kort tid och ändå sammarbetar vi som om vi växt upp tillsammans. KUL! Hoppas ni ser oss på tävlingsbanan i vår. Aldrig hoppat bana med henne men tänkte att vi börjar smått kankse två hinder, sen en minimal bana med tre fyra hinder sådär för att värma upp lite och så. Ska bli en rolig vår och ser i fram imort den jätte mycke. För mig i vår blir de ponny som gäller inte mycke kompisar. Vill verkligen utvecklas med henne på tävlingsbanorna redo att göra misstag. Med handen på hjärtat: Jag gör allt för den här ponnyn! hon är mitt hjrärta. Gör serri allt för henne, men jag vet att jag kan ge mer. Nu jäklar ska ni se oss på tävlingsbanorna!
 
Alltid fått höra att jag inte kommer komma dit. Haft ''vänner'' ( om man ska ta i med orden igentligen no friends )som aldrig stöttat mig utan bara tryckt mer ner. Bara sagt de tror jag på när jag ser de. Nej lämmnat de personerna för gått. Ser nu att vissa bönar och ber för att förlåta, men hallå du har en hjärna du ska kunna tänka med den innan du gör nått misstag.
 
Älskar den här texten lixom hoppfull. vet inte varför men gullig på nått sätt...
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious