> MalouB.blogg.se -

chill kväll

  2013-01-19 / 19:41:37 / Allmänt /
sry att ja inte bloggar förän nu hade inget internet förut ;)
Red gassel idag as kul! först skritta vi ut en liten stund sen red vi ut på åkern, satte ut lite koner
och vipps! trava ett tag och shit! liten piggelinis idag :)  Sen skritta vi lite och shit va hon tyckte de va kul jag blev swaag! Livet leker nu asså :D! Gick te stallet eftersom de va så soligt ute gick hem oxå, duktig tjej idag ju ;)
imorrn ska mamma o pappa fixa här hemma vi ska igentligen bygga ut men eftersom de tar så lång tid så ska ja äntligen få ett eget rum delat i ett halvår nu :/
Har bestämt vilken tapet jag ska ha men har inte hittat den i nån affär eller på nätet en ;)
Haha aja får se hur de blir. Planerar lite i slutet av nästa vecka nu vet int riktigt hur ja ska lösa de med allt som händer då hmm ;)
Aja jag fixar väll nått som vanligt i sista sekunden ;)
Inget planerat imon sköönt! ska ringa wilmiz ikväll oxå, när ja får tid över jaa då ringer ja och planerar fest med världens bästa person :D ;)
 
 
 
gammal favorit som jag kunnat texten på utantill serri haha aja kul att kolla tillbaka på minnen med denna låten :)
 
 
Lite bilder från idag, jag glömmer ju aldrig ;)
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious