> MalouB.blogg.se -

Trött morgon men glad endå!

  2013-02-27 / 07:10:00 / Allmänt /
Fattar inte va som tagit åt mig haha mår toppen kan inte tänka negativt nu. Livet leker och jag åker
med strömmen. De är kul! på fredag är de filmkväll och ja mår toppen kommer bli en grym kväll, I love my friends!
Dom e seriöst bäst. Lev livet som de kommer lite så är min stil nu. samtidigt som Sky's limit Alltid är i mina tankar. KOmmer snart ett deepshit me många tankar kankse idag kankse imorn ;)
Läs de noga. Mycke tankar både sånna som kan misstolkas Men tankar som måste ut. 
Inga sånna tankar som är efter en händelse, mer massa blandade tankar huller om buller. Allt från mitt 
hästliv till kompisar till love. Ska försöka göra de mindre huller om buller ;)
Idag chill day oxå haha. Rida Gassel efter skolan. Good! japp hon ska jobbas vidare i galoppen 
så om vi kommer tillräckligt långt idag kankse de blir lite bommar. Bara att bommarna ligger vid paddocken och jag 
rider på åkern. Liite tungt men aja. Ligger i soffan nu men oorka att gå upp lixom haha. Mår sjuukt bar och ja hoppas att ni gör de med. Snart kommer en videoblogg upp me mig och wilma jaa vi kommer inte va sååå 
mogna haha vad tycker ni vi ska prata om???
Sen har jag en till fråga till er, komentera detta inlägget om hur länge ni har läst min blogg och hur de va så att du hitta min blogg och kika in här? Följer jag dig på instagram? följer du mig på instagram? 
KOM IGEN KOMENTERA! :D
 
 
 
 
 
It's not a hobby it's a lifestyle....
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious