> MalouB.blogg.se -

Trött & kär tjej här

  2013-02-26 / 18:05:30 / Mitt liv /

Tjena! Wilma har precis åkt hem. Vi har vart hela dan kul!
Gjorde lite smothie prata skratta och tog de lugnt. Ska ut och springa nu lämna massa tankar bakom mig. Har vart en trög dag idag int mycke. Imorn blir de andra bullar. Gassel ska ridas hon vila idag eftersom hon va så duktig på dressyren igår. Imorn jobbar vi vidare på galoppen så hon inte rusar. Kankse nån bom eller nått oxå. Sen torsdag är de träning såklart! Fredag är de lungt, allt är chill filmkväll efter skolan på kvällen där. Sommalovet börjar planeras och tro mig mycke kuligheter i sommar. Ridläger kanske oxå? Nån som har förslag på nått ridläger?
Kommer bli grym sommar! Yes men hörlurarna på, musiken spelar, knyter skorna och in i matchen!
Japp här tränas de i full fart!

/Malou



Mimmi Johansson

Bossgårn har ett bra ridläger varje sommar, jag brukade vara med på det när jag var mindre men se till så att du som är så häst van får rätt grupp för dig och inte din ålder :)

Svar: Tack så jättemycket för tipset! de ska jag verkligen tänka på. Låter roligt!
Malou

2013-02-26 @ 18:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious