> MalouB.blogg.se -

Trött ja abslout alla <3 dag imon hur orkar jag stressad guud!

  2013-02-13 / 22:34:57 / /

Hej hej igen. Vet 2 inlägg idag bara men endå. Ligger i sängen på mitt rum nu helt slut. Dagen idag blev chill me bästiz wilmiz!! Yey! Imon är de alla <3 dag! Fika me Isak, Hampe, wilmiz och jag! Kul! Ni vet nog vem som har mitt hjärta ;) överaskningar imon oxå såklart! Hade ett lååångt möte med Bästizen Angelika och Wilmiz om va vi ska ge men nu är de fixat hehe typ. Efter de hem på me ridbyxer och sånt sen iväg till stallet. Rida ett grymt pass med Maatilda som tnare wopaa! Hem igen duscha sen sova. Fredag upp tidigt och iväg till stallet rida Gassel. Rida igenom henne, ett helt pass utan stigbyglar så vi får jobba ordentligt markarbete. Kanske nån bom oxå beror lite på vilket humör hon e på. Ska vila upp mig inför skolan oxå. Börjar ju på månda då börjar allt igen haha. Ska sova nu känner att ögonen slocknar närsom. Men glömm inte!
Lev varje dag som den sista.
Sen de blev mitt motto började mitt äventyr. Starsingnalen gick och jag snubblade fram, bollen var i rullning och saker började hända....

Sov gott mina änglar!!!

/Malou




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious