> MalouB.blogg.se -

torsdag=skolan

  2013-02-21 / 07:12:38 / Allmänt /
how fun? ne men gud vaknar på morronen säger ne nu får ja gå upp sen en minut efter sover jag. 
så hur smidig är ja på morronen från 1-1000 ;)
Köpte inget igår. Inget... Va i byn tänkte shoppa men nepp. Kolla ut en nice tröjja som man kanske kan ha på freda, problemet me mig när ja shoppar då. jo hehe ja kollar alltid ut nått som ingen ser. På mitt första disco
ja va i en affär o skulle kolla efter nått som  ja ville ha på freda för skojjs skull. Slutade me att ja hitta en tröjja
när ja kom te discot hade ingen den. Hade blandat den me min stil lixom. Nästa disco såg ja minst 5 som hade samma tröjja som ja hade på första discot. haha lite kul endå ;) 
Japp, kollat ut en sån tröjja igen hehe. de är dom tröjjorna ja fastnar för som ja hittar lätt dom som ingen har sett 
som ingen märkt. En tröjja som ja kan blanda ihop med min lilla egna stil ;)
Så nej hitta inget annt. Men till viktigare saker. Idag är de träning för bästa Matilda! hon äger seriöst. 
Hon är en grym tränare  tar inte allt på fullaste allvar hela tiden lixom lite rolig oxå. Japp så träning idag.
Imorn går ja o wilma hem hit vi fixar oss o aa allt möjligt. Vi åker te discot o aa har kul.
Nån mer som ska gå??  Hoppas många kommer blir roligare då.
 
 
Tjejen: Vem är de där?!?
 
Kompisen: De ser du väll?!
 
Tjejen: Nepp så säg nu vem är det!
 
Kompisen: En gangster....
 
Tjejen: :O
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious