> MalouB.blogg.se -

Tävling idag!

  2013-02-09 / 06:51:34 / Allmänt /
Rekord idag! aldrig vaknat tidigare av mig själv haha 05:30. Packade och ställde fram allt igår så de är fixat.
Undrar fortfarande vilken ponny ja ska tävla med hehe. vet alla falll att de blir en jag aldrig ridit förut.
Kul! idag äter jag en stoor fruckost! bloggar chillar och försöker va lugn nu på morronen eftersom dom andra i
familjen sover. 
 

Haha älskar den här bilden! jag har värdens bästa vänner asså. Skrattar varje gång man e med dom. Haha sen kommer man in i klassrummet och har damp och kan inte sluta skratta hahah. 
 
Får rätt många frågor om hur jag hinner med allt. Blogga,skolan,läxor,rida,stallet och kompisar. Jadu, jag har många sidor en kan ganska lätt bli arg haha jag har ett jädra temtament haha. Sen en som kan prata i timmar om hur livet är med bästisen. Sen en som ska hinna med att rida och ha ett sjuukt intresse samtidigt som hon ska ha ett ganska normalt liv med kompisar som alla andra. Men skolan blir tuffare och tuffare nu och jag vill utvecklas i ridningen. Ridsporten tar mycke tid och tyvärr måste man välja bort andra saker från sin lilla tid. 
Jag bestämmer detta helt själv. Det är inte mamma eller pappa som säger att jag absolut inte får rida. Det är jag som driver mig själv och det är bara jag som kan bestämma hur jag ska använda min tid. Det kankse blir lite mindre kompis time för mig för att jag inte hinner hela tiden. I skolan så försöker jag använda rasterna så gått ja kan för att va me kompisar.
 
 
 
De blir de man gör det till...
 
 

/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious