> MalouB.blogg.se -

Svara dåå nu pleas!

  2013-02-01 / 13:48:05 / Allmänt /
Väntar på svar från Birgitta. Åh kom igen då plleas klockan tickar o är sjukt sugen på att rida och mysa med henne nuu! jepp hemma från skolan tidigt idag eftersom de är FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sköönt! syrran ska ha tjejmiddag här hemma med nåra kompisar så får väll hålla mig undan lite ;)
Isigt väder idag men men.... Fortsätter och skriver på det ''där'' inlägget så fort jag orkar men som sagt sjukt mycke känslor som jag inte alltig orkar med att ta upp... Måår as bra men no perfection. Mitt liv är långt ifrån problemfritt.
Försöker ta in i skolan men lite svårt, för mycke tankar o planer. Men vill ha bra betyg, thats it!
Annars inget...
Yeey birgitta svara nu måste ja skynda men bloggar efter!
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious