> MalouB.blogg.se -

Spenderar fredagskvällen med att...

  2013-02-08 / 19:18:01 / Allmänt /
...Putsa och fixa inför tävlingen imon. Musik i hörlurarna på högsta volym och putsa stövlarna och allt annat. 
Sen slänger jag mig på soffan käkar godis och chips med resten av familjen. Skönt.
Idag har jag bara tatt de lungt. Skönt riktigt skönt längesen jag hade en sån dag och behövdes värkligen.
Jag mamma och lillsyrran stack in te borås och in på nån affär där. Köpte en ryktlåda till imon. Känt att ja inte behöver de men de sista har jag behövt de mer och mer.
Skööön dag i skolan idag! shit skratta så ja fick ont i magen hahah nu är de lov, skööööönt! rida på lovet som vanligt tävla mer förhoppningsvis och cilla med kompisar. KUL!!! 
 
Hahaha go dag idag asså grymt kul älskar min klass haha vi äger haha lite pinsamma men vi är de tillsammans så vi klara oss haha. Märks att vi är näst störst på skolan haha inte fega här inte hahahahahahahahah många minnen från idag. 
P.S Love you boyfriend! ;)
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious