> MalouB.blogg.se -

Sovmorgon för mig är tydligen för stort ansvar

  2013-02-24 / 14:08:10 / Mitt liv /

Tjena! Passet igår va toppen! Shit vilken piggelin ponny! Haha as grym e hon. Idag är ja utvilad och inga planer idag. Ner och rida Gassel ett pass med lite mer jobb på lydnad. Sen ner en sväng till byn o köpa en grejj som ja väärkligen behöver elle ja ja är saknad alla fall ;)
Sen hem duscha och chilla sen sova tidigt för att va pigg till skolan imorn. Efter skolan filmkväll! Wopaaa! Japp chill day today too. Skönt me sovmorgon men lite stort ansvar kanske nee ja tvinga upp mig ur sängen 10 över tolv de får bli bra ja tvinga mig faktiskt upp så slöa gjorde ja inte.
Dags att hoppa i ridbyxerna för jobb väntar...

/Malou



Mimmi Johansson

Hej, jag tycker att din blogg är super intressant!
Men en sak förstår jag inte riktigt, du är 10-11 år och skriver om ditt liv som om du skulle vara ca 17 år?
Jag är 15 och jag skulle aldrig kunna skriva så som du, man är antagligen inte riktigt SÅ slut efter ett MELLANSTADIEdisco?
Du beskriver det som att du skulle varit ute och festat hela natten och vara super bakis? Lilla gumman njut så länge du är liten och försök inte växa upp allt för fort.
Men alla är ju olika s

Svar: Hej, Tack tack!Jag kan förstå hur du tänker jag skriver hur jag känner mig, jag är jag och lever mitt liv med mycket planer. Jag gillar att ha fullt upp. Jag vill hinna med mycket, livet är ju ändå ganska kort ;) Och de med mellanstadiediscot haha jaa, vi dansa kanske lite för mycket och vi hade haft prov samma dag. Vi dansa mycket och blev nog liiite för mycket godis och läsk ;) Vi har kul och vi kör gasen i botten när vi är på discon, att dansa i tre timmar kanske inte värkar såå jobbigt men tydligen är det de. Vi har kul och skrattar om allt möjligt. Kan förstå att de värkar som jag växer upp lite för fort men tro mig att de gör jag inte. jag är en helt vanlig tjej som bara gasar upp sitt liv lite fortare jag vill göra så mycke som möjligt och har stora och väldigt många mål.
Tack för att du komenterade på min blogg hoppas du tittar in mer :D
Malou

2013-02-25 @ 18:10:32
Mimmi Johansson

Menade inget illa med det jag skrev det var bara en liten fundering ;)
Jättebra blogg btw! :)

Svar: Tack!!! :D
Malou

2013-02-25 @ 18:12:28
Mimmi Johansson

Tack för svaret! :)
Jag känner nu att jag förstår dig mycket mer
Lycka till med ridningen och allt annat och tack än en gång för en blogg som är rolig att läsa dag efter dag :)

2013-02-25 @ 19:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious