> MalouB.blogg.se -

Snurig

  2013-02-13 / 11:45:24 / Allmänt /
Shit! Heelt snurrig asså. Flänger hit och dit svårt att hinna med allt och känner att de kommer bli ännu tuffare. 
Planerna idag inget serri vet inte tar de som de kommer ja har en grymt rörig almenacka i huvet men nee
ska ju ha ordning och reda. Hade till och me glömt bort vilken månad och vilken dag de var haha. 
Nee lite snurrigt. Imon tordag haha sa ju igår att ja skulle rida gassel imon haha nej ridning då hehe.
berättar om igår sen shit kommer knappt ihåg själv men aja. Ska åka och ta o ta pass snart. Sen kompisar ska 
försöööka att rida idag men imon och på fredag sen resten av helgen. Puuh helt slut. Drömmde inatt att ja inte hann med nånting haha. Vakna klockan sju och tänkte att de var den 9 februari lördag och jag skulle tävla haha 
nee lite snurrig e jag väll allt. Sen vakna ja klockan 8 och trodde jag hade kommit försent till sklan. Puhh
ne guud. Aja kämpar på lite till känner att jag e ute på tunn is
kommer väll snart att kolapsa elle? nee jag e av stål. Vi klara de här eller hur? nu tvekar vi inte. 
När ja äntligen fattat att de inte va lördag så låg ja och tänkte på bara dehär året. shit från nybörjare när ja starta 
bloggen hade jag aldrig hoppat riktig bana. Haha ja kom från ridskole nybörjare till hit. Lång väg kvar men men.
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious