> MalouB.blogg.se -

Smile!

  2013-02-19 / 07:20:17 / Allmänt /
mådde sådär igår men är på banan igen bättre och starkare! redan försåvit mig men skitsamma ;)
Sitter o äter fruckost nu hmm tänker lite på hur denna dagen kommer sluta smsar lite o så. Är på banan men har tagit ett jobbigt o moget beslut om gassel. Börjar ju bli för lång och ja har tänkt lite.
I ungefär maj lägger ja ut en annons i tidningen o söker en större ponny som jag kan utvecklas tillsammans med o komma upp i klasserna med. Bara de är jobbigt att tänka sig, en helt annan ponny lixom?!
Men tycker de är ett moget beslut o jag har bestämt mig att de måste bli så. Känns inte bra eftersom 
ja sattsat super mycke på den här ponnyn men endå kankse vi bara får två tre starter. Jagär nöjd med henne alla fall och tror att de blir bäst såhär. Här tar våran resa slut elle? nja inte så snabbt. Jagville inte vips så är hon borta vips så är de nån ny ponny som man ska kämpa tillsammans med. Ska börja rida den nya ponnyn lite
sen tänkte jag att efter nåra veckor så rider jag på Gassel sista gången. De är ett svårt beslut men det är ett måste. Jag är lång 150 lixom. Funkar inte på en b ponny som är 132 eller liknande. Men jag har bestämt mig att hon ska få en liten ny ryttare nån dag. Eller så blir on pansonär hon e ju gammal. Grejjen e att hon är pigg som om hon våre ungponny lixom helt pigg vissa dagar aa visst lite tröttis men hon gör alltid sitt bästa. Hon testar gärna
ryttaren om hon vet att ryttaren är dutig men hon känner av när man e nybörjare. Pefekt ponny att lära sig på!
När du känner henne riktigt bra kankse hon vill ta o slippa arbete nej dehär va tråkigt. haha då blire fart :D
Hon är min lilla ängel.
 
Tagit mitt beslut. Tycker de är moget, jag vill utvecklas i min ridning. Jag vill komma högre upp i klasserna.
Jag älskar henne men jag vill att hon ska hitta en liten ny ryttare kommer lätt komma tillbaka och hälsa på...
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious