> MalouB.blogg.se -

Skolan, läxan, stallet, pratat me Wilmiz, men äta????

  2013-02-05 / 20:15:45 / Allmänt /
Jepp hello! Sjuk igår och känner att jag tror att jag är 100% frisk och pigger och glader. Nopp hahah
va i skolan idag då, kunde knappt tänka blää. Förkyld hostar fortfarande lite men aja. Efter skolan på med ridbyxer
Kände att ja va skit hungrig eftersom ja knappt ätit nån fuckost jamen visst en liten macka och ett knäckebröd i skolan. yes på me ridstövlarna med ett Äpple i handen lämnar jag huset och går till stallet Som ligger 1 km bort då jaoo. Plötsligt slog de mig att juste Äpplen + gå = Håll. Japp märkte snart att jag fick jädrigt mcyke håll haha.
Men som vanligt fortsatte jag att gå som om inget hänt. Kommer te stallet fixar och donar. Ställer fram allt och så.
Går och hämtar Gassel från hagen ryktar, sadlar osv. Rider ett toppenpass för att vara ett kort markarbete.
Skrittar av leder in i stallet sadlar av ryktar och aa ni vet ju. Släpper in henne, fodrar och tar ut Charlie i stallgången.
Vi ryktar han och sätter i två stycken broddar som ramlat av hehe. Fixar stallet fodrar och ger morötter till alla.
Sopar och släcker och går ifrån. säger hejdå och börjar gå hemmåt. Hemma gör läxor. Mamma kommer hem och frågar vad jag ätit idag. Svaret blir ett Äpple. Mamma fixar mat och jag blir glad. Magen blir nöjd och jag fortsätter med mina läxor. Noll mat idag men bra motion. Brb! fick massa beröm från Birgitta idag om sittsen, vägar och blicken framförallt! good! Imon följer ja me Wilmiz hem snacka nyss me henne. 
Birgitta tyckte om mitt beslut om dehär med att ta god tid på mig med Gassel och så. Tyckte det lär bra och
tyckte det var kul. Hon är på plats på Lördag men tror inte att Lina kommer. Förkyld och blir rätt långt bort.
Vet inte riktigt hur jag ska säga till henne om tävlingen men tror jag får göra de.
 
 
 
 
 
Har grymt många hemska minnen till den här låten. Den här låten gjorde mig förbered på förändring. En bra förändring enligt mig nu. You can hurt me and let me stand here and cry while you go but just so you know, I am used to the hard way. One can swell to say that I entirely to start like it way better now ...

Mådde skit då men jag är tillbaka på banan. Starkare. Mycket starkare. Märker de för varje dag som går att skulle de inte hända skulle jag inte få något bättre. Jag skulle inte bli starkare, och... Jag skulle inte vara här jag är just nu. Tillbaka på spåret helt enkelt ;)
 
 
 
Den här låten då ;) JO, när jag var helt förvirrad som jag var för bara några dagar sedan när jag skrev dehär
inlägget. Viste inte vilken väg jag skulle välja. Men nu vet jag exakt. Ingen kan se, ingen kan känna hur jag känner mig just nu. Inte då heller. Men just nu kan jag säga att jag är glad och har mycke förväntat :)
Jag har mcyke tankar och ingen kan se dom. Det är en säkerhet för mig, jag får nya tankar varje minut asså helt ostoppbar ;) Mår bra och vet vilka jag har som stöd. Kompis tiden är på skolan inte mycke mer. Men när jag inte mår bra känner mig deppad och misslyckad då vet jag vilka som kommer fram som ser mig. Serri mina vänner vet om de är något. Är det något litet bara någon liten tanke. Haha då får man frågan: Mår du bra har det hänt något?? Haha dom ser igenom mig haha. Liten trygghet på ett sätt.....
 
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious