> MalouB.blogg.se -

OnsdagSomDenBrukarHeltEnkelt

  2013-02-06 / 06:52:05 / Allmänt /
Idag följer jag med wilmiz hem efter skolan :) Friendstime! nej men vi ska bara skratta och chilla lite lagom sådär ;)
Passet igår gick som sagt jätte bra jobba henne men blev inte så långt pass. Hoppa över galoppen eftersom vi red i paddocken och de fortfarande är lite hårt. Tar det lungt idag me wilmiz kankse nåra fler kompisar kommer sen 
vet ej ;) Kul bara tar de lungt nu innan tävlingen. Rider på Torsdag och på lördag är de tävling.
Lungn vecka... På fredag ska allt fixas, allt ska putsas och bli fint ;) Kankse blir de nog att ja & mamma åker te hööks direkt efter skolan och jag köper en grejj ja behöver ;) Aja nu kör ja en helt vanlig onsda då :/ känns som skolan idag blir tröök blää aja...
 
 
 
 
 
Den här låten! swaaaag! vet att ja har lite ''anorlunda'' musik stil, Men musik är så grymt viktigt i mitt liv
lyssnar på musik 27/7 
 
 
 
Haha lyssna hela hösten på denna låten :D haha till skolan, efter skolan, hemma, stallet, påväg till stallet osv haha :D
 
 
 
Hahahaha den här låten! mina kompisar fick stå ut med mig helt enkelt! dom tyckte först baa blää den här va inte alls bra. Men hela sommarlovet lyssnade jag på den här asså hahahah och den här oxå
 
 
 
Den här lyssnade jag i slutet på sommaren då va de lixom kärlek i fokus haha ( trode ja )
Men precis när ja lagt den här låten lite på hyllan började de hända grejjer. Mitt liv blev roligare.....
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious