> MalouB.blogg.se -

Men orka hitta på en bra rubrik ;)

  2013-02-28 / 07:26:44 / Allmänt /
Gomorrron! Jag e gla idag! men endå inte haha kan inte bestämma mig ;) 
Igår red ja inte gassel alla fall, birgitta kunde inte och mamma jobba. Men idag är de träning i örby som varje torsdag såklart. Japp skönt sen på fredag är de filmkväll, het filmkväll hörde ja nån säga ;)
Yes skolan rullar på här börjar man se marken bara lite snö kvar så våren närmar sig och även min födelsedag.
Deepshitet kom inte igår heller hehe men va gla sen ledsen o gla igen så kände inte att ja hade den 
knuffen som man behöver. Skolan idag igen uäk börjar tröttna igen. 
Jaa jag är mänsklig...
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious