> MalouB.blogg.se -

Känna nått som ska hända...

  2013-02-06 / 12:03:00 / Allmänt /
 
....Ja många gånger har jag haft sjukt bra, sen får ja en stund över tänker lite med musik i hörlurarna. Får känslan av att något ska hända. Något som inte är bra. Ibland kan jag till och med veta vad de är men inte på vilken sätt.
just önskar jag att jag viste vad som skulle hända. Jag har en väg... Men sen tar den slut. Den är lite suddig i nuläget. Men hur ska jag göra då. Jag håller huvudet högt och lever livet. Skiter i att tänka på allt som kan hända.
Jag ska leva i nuläget. Man lever bara en gång så se till att ta vara på det...  Men jag är rädd. Jag är rädd, det jag är rädd för kommer förfölja mig hela livet och de värsta är att de hela tiden kommer tillbaka. Jag är rädd för det där när någon sviker en. När man blir sviken och inte kan göra något åt de. När någon nära någon man tycker om sviker en. När man blir lämnad kvar. Utanför... Jag vill hålla huvudet högt men jag dras ner av alla tankar. Tankarna har ett stort rep. Det är ett stort rep som jag får skavsår av. Jag dras ner men kämpar imot. 
Ibland undrar jag hur de skulle va om jag inte orka kämpa imot varje dag,timme,vecka,minut och sekunder. Va skulle hända med mig då?? Jag vet inte men det får jag se om jag slutar kämpa. Men jag vill inte sluta kämpa. Jag ska kämpa även om det är motvind....
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious