> MalouB.blogg.se -

hemma och sjuk :(

  2013-02-04 / 10:12:21 / Allmänt /
hemma idag sjuk. Blää! snart ska jag och min närmaste bästis som jag har ta ett långt snack om livet.
Allt vettigt som går att prata om. behöver prata ut och gå vidare. 
KOllar på hästfilm och tänker. vilar och hoppas att ja kommer till skolan imon. Härliga sms från ******** i morse.
15 dagar wow redan. Haha jaja ;) mamma kommer hem kl 10 med mat sköönt.... KOmmer lite blandad update idag men aja. Imon ska ja se till så att mycke blir gjort. Jag och gassel ska gå igenom våra tider. Snart är jag för lång för henne och ja hoppas att jag sen ska hitta en ponny som liknar henne. Vi får se hur de blir :/
Funderat mycke. Kankse ska jag inte göra min första riktiga start med henne. Kanske lånar jag en ponny att tävla med :/ Funderat mycke och tror att de får bli så i helgen i så fall. Jag måste bli mer rutinerad.
Kankse så. Ska prata med mamma och pappa ikväll. Tror faktist att ja har en chans. Jaja, jag har inte hoppat bana på ganska länge men skit samma! vad har jag att förlora egentligen. Tuta och kör! ja har bestämt mig de blir nog så. Punkt slut.... Pratar med mamma och pappa ikväll jag ska inte stoppa att utveckla min ridning. Nu jäklar! hon är het och vi tillsammans ska utvecklas men hon är gammal och kan mer än mig. Jag kanske ska utvecklas för att komma upp till den nivån hon är på. Imon pratar jag med Birgitta....
 
 
 
Känner att jag tappat mig själv lite. Förvirrad som 17! Det skulle vara vi ju. Kommer ihåg hur jag har drömt om våran första start. att vi vinner alla tävlingar. Vi vinner en vägg full med priser. Forever. Inget vet de har varit hemligt ingen vet de går knappt förklara. Inget håller förevigt. Jag har känslor för den här ponnyn hon fångade mitt hjärta. men nej på lördag shit snart ju okej jag har inget att förlora jag har väntat tilllräckligt nu. Faan! har ridit tre stycken ponnys där borta jaja puuh.. Av stål. Power pleas. Jag klarar allt, jag klarar vad som helst. 
Jag hittar min glöd där inne på banan de lovar jag! jag ska faan ha tillbaka min glöd!
Nu kör jag. Smider planer, Vill lära mig allt... Vill lära mig allt den meningen gjorde att jag träffade lina, och Gassel. Nej nu kör jag hejdå och tack för mig! fått höra att nej de klarar du inte, jo! de göra jag! nu kör vi håll i hatten.......
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious