> MalouB.blogg.se -

Hemma från tävlingen!

  2013-02-09 / 16:43:31 / Allmänt /
gick ju bra! Skrev ett inlägg om att jag skulle köra, att dehär skulle jag göra. Jag siktade mot den här tävlingen och kolla nu! På en vecka fixade jag dehär helt själv! = Stolt!
Hemma nu chillar med musik och datan i knät. Får gäster ikväll elle aa mamma och pappa får de. Är nog me wilma och nån mer en stund snart ska hoppa in i duschen och så först bara. Kommer ett inställt sen med nåra låtear jag verkligen hissar. Nöjd med dagen. Vart i stallet sen halv 9 till klockan 1. Lång dag och mycke krafter. Nöjd med mina två rundor. En på 30 och en på 40. Seg hponny får man ju såklart med de hade jag räknat me ;) han ville ta de lungt och ne ne, ingen galopp kankse lite efter hindret men sen blev de långt avstånd till nästa hinder så då saktar vi av. Som sagt andra gången på hans rygg och första gången med sadel. Så nöjd alla fall. Ska försöka lägga upp båda rundorna ikväll. Som sagt är de första gången och aa blir de många komentarer blir de nog lite fler filmer framöver :) Fick mycke beröm från en person som va me och tävla ( vuxen ) Hon tyckte att ja red fint lungt och moget. Tack tack! Har inte hittat ens hälften av alla knapparna påå den här ponnyn än men blev ett bra försök alla fall :D
 

 
NÖJD!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious