> MalouB.blogg.se -

Hej hej

  2013-02-02 / 10:45:00 / Allmänt /
tjeena! Rider Gassel idag kl två, mamma följer me i så fall så hon filmar väll ;)
hoppas på att Gasell inte är riktigt lika pigg idag haha. Imon sattsar jag och wilmiz på filmkväll! wooopaaaaa!!
I så fall blir jag, boyfriend, wilmiz <3 , Nån mer kille och aa lite andra haha ;)
Vi har grymt kul tillsammans asså vi är party de är vi som fixar fester och allt haha vi äger ut sammhället.
Vi har satt ner foten tillsammans, vi har visat att vi inte är normala 10 åringar och snart 11. Vi är nått mer,
vi är mogna men fortfarande barn. Vi har kul och det som räknas. Vissa kollar bara på utseendet. Men hallå håll i hatten ni missar eran barndom. 
Svar: nej!

Vi missar inte våran barndom vi äger våran barndom och gör de till något vi själva väljer, och va är de då??
JO att ha kul och vara oss själva. Släppa loss och inte behöva tänka på massa måsten. Lilla jag har fått jätte många ögon på mig bara genom att välja en anorlunda väg. Jag bor i en ganska liten by men här är det lixom livsfarligt om man sticker ut. Nemmen tjeena! jag sticker ut. Och varför? jo jag är mig själv.
Jag är mig själv och folk som inte aksepterar de jag packa väskan och dra. Jag klarar mig själv i värsta fall. Det viktigaste är att jag får vara mig själv och göra som jag vill och som jag tycker är kul. 
Wilmiz och jag gör dehär tillsammans vi visar att vi är inte normala, vi sticker ut lite men vi bryr oss inte ett skit 
om dom som står i ett hörn kankse viskar och fnissar när vi kommer. Vi är oss. Alla kankse inte vill komma till skolan i mjukisbyxer o t-shirt, men gör de för att få vara med någon. Höra till någon grupp. Man kankse inte vill ljuga egentligen men gör de bara för att få lite uppmärksamhet. För att någon ska se en. Jag har inte alltid varit den jag är idag. Jag har varit osäker. Men kag har ALDRIG  någonsin ändat mig för någon eller något.
Jag har gått min egna väg och folk har acksepterat mig då, och tyckt att ja men hon är ju faktiskt ball. Hon vågar sticka ut. Men de är inte alla som tycker så. Många stör sig på att jag inte smälter in som alla andra.
Jag ska alltid gå min egna väg... Jag menar jag och wilma har varit med på våran komuns hemsida mer än fyra gånger! vi har visat att vi lever livet. Tack för mig!
 
 
 
Jag har min egna stil..
 
Rider gör jag ju oxå!
 
Som sagt min egna stil som förändras hela tiden...
 
 
 
 
 
 
Jag har mina vänner och vi äär jäkligt glada!
 
Crazy girl!
Lilla jag sju år på den här bilden haha bästa poden jag hade
 
Jag är jag och de är jag grymt stolt över!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious