> MalouB.blogg.se -

Härlig dag!

  2013-02-27 / 15:14:16 / Allmänt /
Dagen har vart härlig hitils. Jag e så jävla kär haha. Aja fixar lite mat nu sen mot stallet. Gör sån här 
pizza som är fryst och man tar i ugnen. Haha gått bra hitils vi får väll se hur mycke av huset jag bränner ner ;)
Yes som sagt jobbar vi på galoppen idag. Märkt att hon lixom kan galoppera frivilligt en stund när man fattat galopp sen är de jobbigt och då måste man hela tiden rida henne i varje steg. Hon har väldigt många knappar och de finns
fortfarande nåra kvar att hitta. Ikväll är jag helt ledig. Shit va skönt haha. Japp men helt ledig bara plugga lite sen skriva på ett deepshit om massa tankar som kommer slå om kull dom flesta. På utsidan är jag oftast alltid glad.
Men känner du mig väl. Ser du om jag kvävs innuti. Alla fall inlägget kommer få många förvånade blickar.
 
 
 
Håll utkik! ikväll kommer de....
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious