> MalouB.blogg.se -

God Morgon !

  2013-02-20 / 07:03:05 / Allmänt /
Hejsan svejjsan. Blev inte sååå mycke inlägg igår men två alla fall ;)
Rider inte gassel idag :( Funkade inte eftersom jag och wilma ska gå till byn och köpa lite grejjer till fredag.
Men träning imorn och så ska ja föörsöka hinna rida en pyttestund innan discot börjar. 
Japp kul kul. Såå sjukt trött idag kan somna när som. Skola idag oxå då puuhh. En lång dag till sen kortare dag 
på fredag. Så ska man hänga me på alla lektioner. Asså den blir biten går inte såååå bra: ehh kan du ta om de
haha typ så har de vart. Men nu jäklar ska vi hänga med.  Nej nej uscha blää. Aja skola nu
igår försov ja mig haha fick ett sms av mamma sen är du vaken? tutan som smssingnal funkade bra för att väcka mig. hopp då blir de en lååång skoldag me kalla raster mycke skratt med isnäsor. Konstigt att man bara fruser om ansiktet hmm ne de blir dagen kluring för mig..
 
 
 
Som sagt jag ska låta gassel komma i nån annan ryttares händer snart ....
 
 
/Malou


- S C H N A I L G U L L -

Hej vilken fin blogg! Titta gärna in på min och säg vad du tycker!

Jag vill även tipsa om att vara med i min Veckans blogg, som avslutas nu på söndag!
http://schnailgull.blogg.se/2013/february/entry.html#comment

Kram! :)

2013-02-20 @ 11:24:30
URL: http://schnailgull.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious