> MalouB.blogg.se -

Glad morron!

  2013-02-05 / 07:06:26 / Allmänt /
Vakna upp idag och va pigg, taggad och enormt glad!!!!  Tävling på lördag och outfit kommer lovar jag!
Pappa sa att han skulle filma så räkna nog med video. Liite spänd bara eftersom ponnyn ja ska tävla med
har jag aldrig ridit. Känns bra att Matilda tycker ja är mogen nog. Gladish! Idag skola sen stallet tror ja och sen fixa lite här hemma. Dagen blir väll chill nu när ja vart sjuk. Ska ta och fråga om Birgitta kan va me på lördag.
Känns bra hon vet ju hur allt funkar och så. Jag kommer ju va lite trög i början ;)
Jag har gjort lite beslut och nöjd. Igår låg jag bara och tänkte när javar hemma lyssnade på tre låtar om o om igen.
Tänkte tänkte, bäst jag kommer ut lite nu inte bra när jag tänker för mycke. Har grymt många tankar om allt som händer. Tar inte slut lixom. Jag tänker redan för mycke i vanliga fall så ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
De var dom tre låtarna....
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious