> MalouB.blogg.se -

Fredag kvällen...

  2013-02-01 / 22:55:59 / Allmänt /
Sitter i soffan med familjen kollar på film och lite sånt. Myser jag sitter här och bloggar nu med muik i hrlurarna som jag precis klickat till på min spotify lista. Skönt, inga måsten bara ta de lungt och andas.
Känns som att någonting snart kommer hända, sjukt rädd för att de är något dåligt asså. Med handen på hjärtat är ordet rädd de ända som går att beskriva de. Njuter av tiden som är nu... Är förvirrad just nu och vet inte riktigt vilket vägval jag ska göra. Vilken väg ska jag gå. Jag blir större och mitt liv förändras. Men dehär att välja väg har jag alltid haft svårt med..
 
här kommer lite låtar jag lagt till i min lista
 
 
Den här låten gör mig tårögd asså! Älskar den! så jag och texten! åhh swaag!
 
 
Gillar den här låten starkt! Vet inte varför, bara så bra. Kämpar glöd på nått sätt....
 
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious