> MalouB.blogg.se -

Dålig update vet...

  2013-02-12 / 12:16:03 / Allmänt /
dom två sista dagarna har de vart dålig update vet de. Igår va de filmkväll hos wilmiz hade sååå sjukt kul höll på att dö serri skratta heeela tiden haha! Filmkväll på två ställen idag hos en tjejkompis och hos killarna. haha hur ska vi göra nu då?? jo men vi ska va på båda ställena ;) japp! imon ska ja och Miranda kankse va en stund sen får jag se tror jag rider gassel imon oxå. I övermorron ska jag rida igenom gassel ordentligt. Kör nog lite bommar. får se vad hon är på för humör men har lite planer om de alla fall. Mycke markarmete ingen lättridning nepp, jag ska
oxå jobbas igenom haha så mycke godis som vi har ätit haha.
 
BAM!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious