> MalouB.blogg.se -

Dagen= BÄST!

  2013-02-26 / 07:04:01 / Allmänt /
 
Dagen igår va BÄST! Shit as rolig dag asså vår i vädret gjorde ju allt susen !!!!!!!!
Mår toppen asså vilken dag. Va på toppen humör. Red gassel efter utvecklingssamtal som va efter skolan. Gick bra jag skötte skolan men min lärare sa att: Du göra bra för dig i skolan du är trygg i dig själv men om du vill vet jag att du kan mer. Jag baaa japp där rök den  planen lixom. DE har varit de ja velat hela tiden. Jag vet att ja kan mer men sålänge jag går ut bra i skolan så kan ja börja tänka på  annat ;)
Japp alla fall dressyr på schemat ! hade en rolig dag och allt va good! idag kommer wilmiz te skolan oxå kul! hon har vart sjuk den stackaren. Inte så konstigt när vi stog ute och väntade i en timme på att få komma in ;)
serri de e kaos där haha alla ska in som tur är släpper dom bara in ca 200 pers hahah as mycke för de lilla pyttehuset haha. Igår blev de sämst update iknow. Men hade liite brottom efter utvecklingssamtalet de tog lite längre tid än vad ja trodde. Men men... Passet va underbart igår rider ju på åkern tills paddocken tinat upp.
Så tog lite galopp i slutet gick bra utan stigbyglar såklart. Men hon stack inte iväg, birgitta sa att de gick lite för fort men att de va bra. Så galoppera i soldengången va värkligen en hitt. Skulle ta kort men mobilen låg ju i stallet sry :/
sen bara skritta och se att himlen är helt rosa asså de är en stoor upplevelse.
Japp nu ska ja ta och skynda mig. Skulle egentligen komma upp ett deepshit igår men kände attt de fick vänta
hade läxor och så som alltid går före ju ;)
 
<3 In love whit you <3
 
 
 
 
 
 
Nu
 
är de lite skilnad????
KOMENTERA vad du tycker hur har jag förändrats??
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious