> MalouB.blogg.se -

Chill dag...

  2013-02-07 / 15:18:27 / Allmänt /
Skön dag. Skolan va väll okey. Men min klass asså :D för goa haha. Ska va hemma nu chilla lyssna på musik äta och göra ingenting. Sen på med ridkläderna och till träningen. Kul kul! lugn dag idag. Imon skola och bara ta de lungt kanske drar ner till stallet en sväng men blir inte länge. Sen Lördag upp tidigt för att komma iväg till tävling ;)
Två dagar kvar nu och grymt taggad. Lite overkligt :) Kul kul! efter tävlingen åker jag hem duschar och fixar iordning mig. Sen iväg te Wilmiz kanske kommer de nån mer då haha brukar bli så ;)
 
 
Den här texten för mig e helt skööön! sommna till den här på kvällen nom nom nom.
 
 
 
Ett ord, BALL! kalla kårar grym låt!!
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious