> MalouB.blogg.se -

Alla <3 dag!

  2013-02-14 / 11:14:56 / Allmänt /
Alla <3 dag idag! kul! ska ni Ska ni uppvakta nån eller hoppas ni bli uppvaktad? Jag tycker båda sakerna e lika roliga. Idag ska ja fika i byn och bara ha kul! Kommer bli en lungn dag fika i byn och ha as kul sen hem 
iväg till stallet rida ett grymt pass me Matilda som tränare sen hem duscha och sova.
kommer bli en rolig dag! planerat allt så inget stress idag utan lungt och sköönt slow jam ;)
 
Saknar den här lilla plutten. Kommer till han och sigge i sommar då jäklar har vi kul! Längtar grymt mycke till sommaren asså ser grymt iframimot den kommer äga ut stan som vanligt antar jag.
P.S Angelika om du tycker jag och wilmiz va galna innan haha borde du inte känna igen oss XD
Kommer äga ut allt serri vet exakt va jag vill göra i sommar! kommer bli skit kul och grym update såklart!
 
Hmm vem är han till höger... ;)
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious