> MalouB.blogg.se -

Yeah I lose this game

  2013-04-11 / 17:30:00 / Allmänt /
 
 
Jag erkänner. Detta va ett spel jag inte vann. Men vrf tar de inte slut. Jag behöver någon att prata ut med om detta. Tyvärr kanske jag inte har någon i detta läget. jag skriver de här jag berättar för er. Jag vill gå vidare. Men tydligen ska jag inte de. Ja ska va så jvla ledsen. Enligt ***. Asså nej. Men de tar ju inte lite på krafterna att hela tiden gå runt att fundera. Jag vill bort. Jag vill förändra dehär jag vill fly. Men det är någon som limmat fast mina ben. Att få blickar på sig av han. Inte vanliga. Hårda. kalla. Bitchblick?? ne mer som att ja har gjort nått fel. Men berätta för mig då. Blicken. Asså jag släpper inte dehär. Först bli behandlad som luft. Är jag inte mer än luft? tycker vi alla människor ska ha rätt att få känna sig omtyckta av någon. DEt gör jag men jag tycker ingen människa har rätt att bli behandla folk som luft. 
 
 
Det tar stopp för mig. Jag har en hög väg framför mig. Känns som vardagen går i repris. Jag har ingen drivkraft. Fan va tomt det är. INte sådär kul att stå ensam. Varför inte alla ensamma går ihop vet jag inte. Tycker det är hemskt. Ser ingen kärlek i våran värld alls längre. Sällan man ser ett par som håller ihop i eld och vatten. Inte äldre heller. Det är hemskt. känner mig ensammast i världen. Känns som hatet inte tar slut. Krafterna till att sträcka på sig och hålla ifrån sig från det mörka hålet börjar ta slut. Allt är svart och vitt.  Jag undrar hur länge till jag orkar att ens gå till skolan. sitta i sängen hela dagen och bara tänka. Ne usch. nu ska de bli sommarlov. Så man får komma ifrån skolan och allt. Jag behöver en stund för mig själv. 
 
 
Saknar någon som håller om mig. Jag drömmer mig tillbaks till en tid allt var bra. Jag vill fly långt bort. Nånting hotar att kväva mig. Jag har ingen som finns här. Jag står ensam. Försöker trycka på gasen för att komma fram. Den är sönder. Jag kommer inte fram. Dom som står i vägen står där. Kör och kör men jag behöver mer satts. Jag kan inte blunda för dehär. Vi alla har en svagpunkt och vi alla har en gas.  DEt gäller att hitta gasen men aldrig använda bromsen.  Har själv använt den två tre gånger. Gör inte det. du blir osäker. Just nu snurrar de massa tankar i mitt huvud: varför reagerade jag så? varför blunda jag? Varför satte min drivkraft igång? men svaret på den sista frågan har jag faktiskt rett ut. Eftersom många sa dumpa honom innan du blir dumpad, Han älskar dig inte längre inse, gör det inte svårare än vad det är få det överstökat. Motgångar right? jag gör tvärtom i nästan alla lägen. Men det gick föör långt, jag blev helt överbelastad. 
 
 
Puss på er
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious