> MalouB.blogg.se -

tid att tänka

  2013-04-15 / 07:05:15 / Allmänt /
inte updaterat sen i fredags. Andledning? ja, kanske inte en ndledning för många tyvärr.
Jag har bara tänkt. Seriöst. Tänk vart med vänner fått stöd och tänk. Vart i stallet fått en stund ifrån att tänka medans mna jobba på ett ridpass. Men hela tiden har jag tänkt, på en framtid och fler spridda tankar.
Igår va de söndag men ja red henne endå för att hon inte skulle bli så pigg idag ;)
Japp så som ni fattar va hon pigg igår. Men. hon va trött endå. lixom både och plus ponny fjanteri. Men jobba henne mjukt på volten med bommar. Birgitta gav mig tips och så. Goodi! Sen skulle hon åka och lämna Charlie ( hennes häst ) hos sten ( sten är en duktig ryttare som rider in charlie ). Birgitta fråga om ja ville följa me. Svaret ble såklart! 
I lördags ja sov ju över hos emma endå hehe. Japp vi lana bio hela natten typ. Ja somna väll en gång klockan 5 sen vakna vi typ vid 7- halv 8. Sen vakna vi halv 9 och kolla på mer film och käka mer godis.
Sen kom mamma och hämta mig typ klockan 2. Vi åkte direk till borås och shoppa me Thea ( min stora syrra)
Kul! blev lite uppdaterad och tänkte fortfarande. 
Påväg hem köpte vi subway min favvo snabbmat, mm har du inte provat de görr de nu!!!
Inget mer sen i lördags nåra kompisar te mamma och pappa kom men inget annars. Sen söndag vet ni ju eftersom de står däruppe. Före stallet bytte ja om lite och baa chilla
Ny outfit ;)
Sen drog ja te stallet och va hemma typ 18:25 elle nått sånt. Sen ställde ja mmig och gjorde våfflor. Venne vrf för ja va inte ens sugen på våfflor. Hehe men men vissa blev goa andra blev sämre eftersom att smeten blev klumpig. Men ni vet ju att ja inte är någon kock så. Sen va dom klara när solsidan börja! goodi!
 
Fick sen ett panikanfall och kom på allt ja egentligen skulle göra istället för att sitta och kolla på solsidan ;)
japp ja kika lite på kvällen oxå ;)
 
Sen skriver jag de va ju de ja sa. Fick inte me de :/ men men. Suger värkligen när de gäller humor men jag lyssnar och de är kanske viktigare.
 
Haha going ;) Man måste inget men man bör.
 
 
Gjort den själv, Hiss diss??
 
Asså dehär är jag just nu. Jag är säker i mig själv. Jag har skinn på näsan och är trygg i det jag gör. Säger till mig själv varje dag: det går inte att lite på någon. Tyvärr gör jag det. Jag är i en ålder man lätt blir sårade men vi kan även bevisa att vi kan. Svårigheter är inget ord, right? de finns inte me på kartan.
 
En gång ridtjej, alltid ridtjej.
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious