> MalouB.blogg.se -

Sommarlov kom till mig!

  2013-04-30 / 07:07:26 / Allmänt /
Längtar som sjutton nu asså. 25 dagar kvar tills jag och Gassel gör våran första start! sen så äre ledigt flera dagar dom två senaste veckorna! kul! sen äre 42 dar kvar till sommarlovet! kommer gå fort nu förhoppningsvis alla fall ;) 
Red ju gasen igår och de gick great. Piggelin ponny men hanterade det bra tycker jag. Hon sprang inte iväg så mycket i galoppen :) Birgitta hade inte riktigt koll på galoppsträckor mellan hinder påå bana och sånt. Så hon undrade om ja kunde försöka hitta nått. Hmm ja de gjorde jag ju men för storhäst
och d-ponny. Japp så inget för en ganska liten b. Men vet ni någon sida på nätet?
Skriv den länken i kommentarerna!
 
Bakade muffins i skolan igår hade nått me hjärtat att göra elr nått sånt
Gaah tack farmor! nu klarar jag mig nog till sommaren alla fall ;)
 
Outfiten igår
 
Humör:glad
Tröjja: FRån cubus med luva
Jeans: Svarta från gina
sms: Jaaa många
peppad inför skolan: inte alls
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious