> MalouB.blogg.se -

såå sjukt trött håller på att ramla ihop hjälp pleas

  2013-04-09 / 20:39:51 / Allmänt /
skolan e igång så de kankse inte e så konstigt. Följde me wilmaa hem ida sen kom en kompis till och sånt.
Japp haha sen skulle vi ju cykla hem från kiosken dåe. Haha ja skulle de en cykel. Haha som egentligen va fö liiten. Haha omg! satt på pakethållaren och cykla ner för backen. Åhh omg :D 
Mr bean what are you doing? lixom haha. Yes gick bra haha sen skulle ja ju bara svänga och då 
ramla hela cykeln och ja blev huvudrollen i mission in possibol. Haha jo ja rulla ju runt me cykeln som satt fast i benet. Hahahahaha omg! wilma stog där baa Oj haha eeh faan shit oxå. SEn börja vi gapflabba Jag på marken och hon som nästan trilla me sin cykel. Haha shit aa omg. Men men våren ger en dålia ideer, right? ;)
Yepp en bild innan skolan dutti flicka. FRåga mig inte vrf ja allti tar kort på min fötter haha ja gillar baa helt enkelt inte att va me på bild :)
 
Yeppp dåså ska man göra nåra inställa till imon och sen fixa sig fö kvällen. Gött hehe ;)
Längtar te sommaren nu asså haha på matten ja baa ja vill ha sommarlooov! haha till Emma som satt brevi mej. Haha blev lite fail så ja slog handen i bordet skit hårt så de dåna i klassrummet och alla kolla på oss. Hahah shit ja jag ee hårdhänt ;)
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious