> MalouB.blogg.se -

Massa info om allt ;)

  2013-04-01 / 20:43:06 / Allmänt /
Inte vart nån update idag. Ne inte vart på humör alls. Har behövt tid att tänka själv. Har vart i stallet.
Gick super bra!!! koncentrerad, lugd sansad och ett grymt pass. Känner att vi kommit långt nu. 
Har planer nu framöver och massa roligt. Hmm ja såklart me ponny tema ;)
Alla fall så gick de super. Sen snacka ja och pappa om en grejj <3  Varit hemma en stund nu och bara tänkt.
Känner att VI rullar på och utvecklas mer för varje dag. Birgitta sa till mig: Du kommer bli nästa Malin Bayard, så säg till pappa att spara mycke pengar nu så målveten och enveten som du är kommer du att lyckas!
de är då jag kan le för mig själv säga tack och tänka vem var de nu som sa att de inte gick?
 
Alla fall snart äre sommar och om fem dagar fyller ja år! Har seriöst ingen lust att bli äldre. Har försökt att bara glömma de. Men de går inte längre, Om 5 dagar fyller jag år! Planerat lite om jag ska fira i år eller inte. Brukar aldrig fira längre vet inte varför. Men jag och nåra kompisar åker in till borås och kollar på bio elr nått.
Brb. Imorgon åker ja ner till byn och gör ett ärende sen hem och mot stallet kompisar på kvällen antar jag.
It's not a hobby, it's a lifestyle!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious