> MalouB.blogg.se -

Jahopp

  2013-04-30 / 15:04:07 / Allmänt /
Känner mig väldigt posetiv. Lixom sugen på något nytt. En ny utmaning och något som förändrar vardagen TOTALT. Vill njuta och leva livet med dagar som är fullbokade! Vill ha mer att jobba med helt enkelt. Prata lite med pappa igår om just de. Känns bara som att ingen fattar vad jag vill och värkligen menar :(
yes väntar på svar från birgitta yeah. Sitter och proppar i mig en choklad muffins mmmmm. Tjock ja vet ;)
 
Lite möte på morgonen är väll aldrig fel ;)
Me today!
 
HUmör: sprallig och glad
sms: Nja nåra styckeen 
Tankar:Ohh herre de e många de!
Outfit: Svarta jeans från gina och en t-shirt från gina och ett linne under från jc tror ja
jag vill: Ändra på min vardag
Jag vill inte: Dö ;)
Dagens diss: vet inte hehe ;)
Dagens hiss: IMORGON ÄR DET LOV!
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious