> MalouB.blogg.se -

Jag har mina hemlisar

  2013-04-23 / 07:21:51 / Allmänt /
Jag och pappa pratar, men. ni får inte veta vad inte ens vilket ämne. Jag ändrar statusen lite från singel.
mamma och pappa ska åka bort i tre nätter till ett hotell i kroatien till mammas födelsedag, mys. Japp de är lite första rubriker haha. Yepp väntar bara på att mobilen ska plinga till varje dag nu. Haha så spänd för att hovslagaren ska komma så ja kan rida. Puhh men men . Fick panik anfall när ja kolla i planeringen. Hahah shit ni skulle sätt de. Ligger ju efter med träningen nu för att hon trampa av sin sko. Hmm kul. Gumman får mamma att få panik och bli stressad. Japp. Ska tävla snart så de pressar ju inte lite mindre precis. 
 
 
Gomorron föresten! vakna imorse och kolla på klockan och shit hade inte jag ställt klockan!?! jo de hade jag och när jag tvingat mig själv upp ur sängen såg ja att ja inte skulle vakna förän om en kvart. Åhh! blev förbannad haha. yes box. va i stallet igår och myste lite rykta aa och sånt
 
 
AAH GODIS GODIS GODIS I LOVE TACK! HARU MER ELLE?? Haha
 
Naaw min polle
 
 
Yes I can do that too.
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious