> MalouB.blogg.se -

Heltvanligtisdagjaoo

  2013-04-09 / 07:04:08 / Allmänt /
Gomorron! Uppe me tuppen vare här ja! Skola idag me uääk men ska försöka koncentrera mig liiiiite bättre ida alla fall ;)  satt uppe igår och gjorde träningsplanering. Tävling på lördag men säger nej till det.
hon ska få komma igång riktigt först eftersom hon har sin vilovecka nu. 
Hon kommer i första hand. Sen är de likadan tävling den 25 maj. Då slår vi till!
Då har VI nått ett mål TILLSAMMANS vi har kämpat oss hit. Jag kommer ihåg första gången jag galopperade på Gassel. DEt gick för fort och jag kunde inte stanna. Jag var nybörjare och när hon tvärstanna ramla ja av. Efter de visste hon lixom hur hon kunde få av mig och slippa jobb ;)
Varje gång hon inte ville de eller tyckte något var tråkit stack hon. Haha jag kommer ihåg hur ont de gjorde.
Jag kommer ihåg dom träningarna jag blev förbannad på henne och sen sa att jag mådde bra. Sen hade stukat en fot och gick lite haltande hem. Haha de va goda tider. Jag hade nått att kämpa för. Hon är en svår ponny när man är orädd och kommer på en höggre grad. 
 
 
Hon är speciel och man vet aldrig vart man har henne. Men hon är ärligtalat den ända ponnyn jag litar på till 110%. Haha hon har kastat av mig på många möjliga sätt efter att jag blivit duktigare. Jag kunde inte hoppa ett hinder på ett halvår. Nej nej då var de markarbete och finslipa och du ska sitta fint. Kom mamma och hämta mig efter någon dag somna jag i bilen varje gång hhaha. Men när jag gick hem då haha shit.
Hon är speciel och det är ingen ponny man bara glömmer bort. Seriöst en dag med henne själv. Men tillsammans har vi finslipats tillsammans. Den tiden var speciel. 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious