> MalouB.blogg.se -

Härrejösses!

  2013-04-15 / 19:34:13 / Allmänt /
Guud. Hem från skolan fort fort sen äta och byta om Mot stallet sen rider man och är i stallet resten av dagen. KOmmer hem ungefär halv 7. Skönt. Ska duscha nu sen så ligger det en härlig matteläxa uppe i väskan som väntar på mig. Fun on real. Bra pass idag tyckte jag. Bigitta va på gården och kolla till mig lite. Gjorde en bana men många avsakntningar och volter ja de blev riktigt bra. Massa beröm på det och tummen upp. 
 
 
Jaop Innan ja hoppar in i duschen ska ja nog äta glass mm om vi nu har någon hehe.  Pratade med Birgitta idag och imorgon träffar hon Rebecka som ägde Gassel innan. Birgitta ska kolla lite hur Gassel är på tävlingar och så. Många planer framöver då ;) KOmmer bli kul. Kan väll säga att den 25 maj når jag ett va mina största mål!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious